Klantenservice

Poezenbazen.nl

Raadhuisstraat 45, 4701PM, Roosendaal
[email protected]
0165 - 32 78 08
KvK: 67530508
Btw: NL857054442B01

Veel gestelde vragen

Wanneer krijg ik mijn pakketje binnen?

Niet al onze producten zijn op voorraad. Bij het desbetreffende product kun je de levertijd terugvinden.

Mijn product is niet op voorraad wat nu?

Mocht een product helaas niet op voorraad zijn dan kunnen we deze jammergenoeg niet nabestellen. Kijk dan gerust rond in onze toffe shop voor een ander product!

Wat te doen als ik een kapot item heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen. Vermeld daarbij het ordernummer en voeg een foto toe. Zo kunnen we je zo goed mogelijk verder helpen. 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?

Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Heb je een andere vraag? Neem dan direct contact met ons op door het formulier hiernaast volledig in te vullen. 

Verzenden & retourneren

Mag ik mijn bestelde producten retour sturen?

Jazeker dit is mogelijk. Je kunt je bestelling tot 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Daarbij dient het artikel in de originele verpakking te zitten en het product moet onbeschadigd zijn. De plastic verzegeling op de verpakking mag niet verbroken zijn. Kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.

Klantenservice

Poezenbazen.nl

Raadhuisstraat 45, 4701PM, Roosendaal
[email protected]
0165 - 32 78 08
KvK: 67530508
Btw: NL857054442B01

Veel gestelde vragen

Wanneer krijg ik mijn pakketje binnen?

Niet al onze producten zijn op voorraad. Bij het desbetreffende product kun je de levertijd terugvinden.

Mijn product is niet op voorraad wat nu?

Mocht een product helaas niet op voorraad zijn dan kunnen we deze jammergenoeg niet nabestellen. Kijk dan gerust rond in onze toffe shop voor een ander product!

Wat te doen als ik een kapot item heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen. Vermeld daarbij het ordernummer en voeg een foto toe. Zo kunnen we je zo goed mogelijk verder helpen. 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?

Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Heb je een andere vraag? Neem dan direct contact met ons op door het formulier hiernaast volledig in te vullen. 

1 Verzenden & retourneren
1.1 Mag ik mijn bestelde producten retour sturen?

Jazeker dit is mogelijk. Je kunt je bestelling tot 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Daarbij dient het artikel in de originele verpakking te zitten en het product moet onbeschadigd zijn. De plastic verzegeling op de verpakking mag niet verbroken zijn. Kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.

Neem contact op
* Verplichte velden